Volvo REA 2025
Divize:
Event
Datum:
22. 1. 2025
Klient:
Volvo
Typ:
B2B
Počet účastníků:
97
Místo:
Erlebachova bouda, Špindlerův Mlýn
- Kompletní produkce představení vozu
- Koncept akce tvořen společně s agenturou New Wave
Z Erlebachovy boudy ve Špindlerově Mlýně jsme udělali zimní lounge Volvo. Setkání dealerů pro 97 hostů, poděkování partnerům, předání cen, společně užitý čas.
Celý den odstartoval welcome speech CEO Šárky Heyny Fuchsové. Celým dnem, ale i večerem, provázela Jitka Čvančarová.
Dopolední program byl jasný: psí spřežení, sáňkařská dráha, saunový rituál, k tomu sabrage se someliérem Milanem Krejčím. Odpoledne navázal workshop Pavlíny Louženské o trendech a budoucnosti automotive, poté následoval wellbeing a prostor pro networking.


Večer se nesl ve slavnostnějším duchu – předávaly se ceny a o hudební vstupy zajistil zpěvák Marcell, vizuální linku doplnila autorská instalace a výstava Lindy Procházkové v kapli a v sále.
Závěr večera pak plynule navázal volnou zábavou a afterparty v hotelovém baru s DJem za doprovodu houslistky.
Naštěstí nám počasí přálo, a tak jsme nemuseli použít náš záložní plán pro nepříznivé počasí. Výsledkem byli spokojení klienti, posílení komunity značky a vytvoření jasných vstupů do další sezony.


Další
Výsledky mluví za nás. Podívejte se na naše case studies z marketingu i eventů – ukazujeme konkrétní data, nápady i emoce, které za nimi stojí.


