Společnost HP patří dlouhodobě mezi nejzodpovědnější společnosti na světě. Ekologie a udržitelnost jsou proto tématem, které se prolíná napříč všemi jejími produkty a aktivitami. Naším úkolem bylo vymyslet pro HP edukativní kampaň, která pomůže lidem pochopit, proč je originální spotřební materiál zodpovědnější a ekologičtější volbou než neznačkové alternativy.
Kampaň jsme postavili na myšlence, že i v přírodě je originál pouze jeden. Hlavní tváří kampaně se stala Erika Lindauerová, generální ředitelka HP Inc. pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, pro niž je příroda a udržitelnost srdcovou záležitostí. Ve spolupráci s Benediktem Renčem vznikla ke kampani série fotografií, které zobrazují Eriku uprostřed jedinečné přírody. Ty jsme pak použili v rámci PR aktivit, které zahrnovaly sérii článků, rozhovorů a příspěvků na sociálních sítích.