Říká se, že těžkými věcmi se člověk učí. V tomto ohledu nás výzvy v podobě konferencí našich největších klientů naučily opravdu mnohému.
Abychom připravili do posledního detailu ladící výroční konferenci finanční skupiny Partners v roce 2019, strávili jsme měsíce přípravou, a kromě eventového týmu přidal ruku k dílu snad každý zaměstnanec BPR. Konference pro více než 700 lidí, v luxusním Clarion Congress Hotelu Praha a pod moderátorskou taktovkou Jakuba Prachaře, musí šlapat jako pomyslné švýcarské hodinky.
Jako středobod scény jsme nechali vyrobit obří svítící logo společnosti Partners, kterému na pravé i levé straně dělaly doprovod velkoplošné obrazovky. Museli jsme se tedy popasovat i s poměrně složitým backgroundem celé konference. Za 25 let už ale víme, kolik techniky a kolik lidských zdrojů do backstage potřebujeme, a tak světla, zvuk i obraz dopadly na výbornou.
Byla to do značné míry alfa a omega celého eventu, protože mimo uvedení nové pojišťovny s názvem Simplea, ocenění několika desítek nejlepších pracovníků a ukázky budoucího směrování značky Partners nejen na finančním trhu, byla hvězdou večera hudební kapela Mirai. Skokani roku dostali do správné nálady všechny, nehledě na kravaty, společenské šaty či lodičky.
Zátopkovo-Mirai heslo „Když nemůžeš, tak přidej víc“ pak vzalo za své i vedení společnosti Partners.
Velmi nás těší, že svítící logo dnes může dělat dojem na všechny návštěvníky liberecké pobočky Partners, protože po skončení konference jsme ho demontovali, odvezli a opětovně nainstalovali jako dominantu přímo na stěnu liberecké kanceláře… A vypadá opravdu skvěle.