Prémiové produkty si zaslouží mimořádnou pozornost a komplexní péči. Jejich uvedení na trh provází dlouhé přípravy a jasně daný plán, jak bude marketingová komunikace vypadat.
Kampaň prémiové řady byznysových notebooků HP Spectre jsme spojili s jedinou českou Miss World, dnes vyslankyní organizace UNICEF, ambasadorkou OSN a zakladatelkou nadace Krása pomoci, Taťánou Gregor Brzobohatou.
Krásná a všestranná žena, krásné a všestranné notebooky, dokonalá kombinace. Opět jsme se přesvědčili, že tato kombinace prostě funguje. Pro kampaň vznikly promo fotografie, které s Taťánou pořídil dvorní fotograf (nejen) českých hvězd Benedikt Renč, a také video, které skloubilo náročný den Taťány s flexibilním využitím Spectry v mnoha rozličných situacích.
Partnerům a významným zákazníkům byla prémiová řada notebooků HP Spectre představena na dvou samostatných eventech, veřejnost pak mohla nové produkty vidět na sociálních sítích samotné Taťány. Dosah na Facebooku překročil čtvrtmilionu uživatelů, na Instagramu šlo o zásah přes 719 tisíc uživatelů. Tento zásah pomohl k úspěšnému uvedení modelu HP Spectre na trh.
Naše nadšení z této spolupráce neustupuje a jsme opravdu hrdí, že za spojení společnosti HP Inc. a Taťány Gregor Brzobohaté můžeme právě my.
Těšíme se na příště – bude to krása.