Doba chvátá mílovými kroky kupředu a co se ještě nedávno tvářilo jako vrchol moderny, může o pár let později působit jako z jiného století.
I s časem ale umíme bojovat. Rebranding značky patří mezi běžnou náplň našeho kreativního a grafického studia. Rebranding podstupují firmy na celém světě a jsme rádi, že o nutnosti jít s dobou, být moderní a působit svěže, dokážeme přesvědčit i naše klienty.
Společnost Andy Auta k modernizaci své vizuální identity přistoupila tak, jak by si každá agentura přála. Co bylo, bylo, vytvořili jsme kompletní brandmanuál, který zahrnuje logo, barvy, písma a nespočet variant jejich správného použití.
Výraznost, snadná zapamatovatelnost, moderní ostré tvary. Takový je nový brand Andy Auto.
Klient následně navázal rebrandingem prostor svých prodejen, započali jsme spolupráci na kampani s expertem Pepou – Josefem Vrtalem z Autosalonu, na kterou byla navázána také nová vizuální stránka webovek Andy Auta.