Firmy s historií se mají vždy o co opřít. Společnost ACI se v záležitostech online i offline marketingu mohla opřít nejen o naši agenturu, ale také o tvář Olinky, která vystupuje jako maskot společnosti.
Není to ale maskot, kterého můžete znát ze zábavních parků, ACI má svou Olinu, sexy mechaničku, která ví, co a kam na autě pasuje, jak se k práci postavit a jak zapůsobit na mužské obecenstvo.
Olinka dělala divákům radost na roadshow po Česku a Slovensku, poté se ale na mnoho let odmlčela a vídat jsme ji mohli pouze jako kreslenou komixačku např. na vozech ACI. Po dlouhé pauze se nám ale opět podařilo Olince vdechnout život.
Nádherná mechanička, kterou ztvárnila Ostravačka Markéta Břízová, se stala nejen tváří ACI kalendáře pro rok 2020, ale také hlavní hrdinkou ACI miniseriálu. Kterak Olinka zamotala hlavu mužskému osazenstvu jedné sympatické dílny a jak jim následně pomohla s montáží, dodávkou i se školou driftování, to se můžete podívat v odkazech níže.
Za kvalitu celého konceptu necháváme hovořit čísla:
- přes 55.000 zhlédnutí celých dílů na YouTube
- přes 42.000 zhlédnutí promo klipu 4. dílu
- 566 organického sdílení videa
- průměrně zhlédnuto přes 67 % videa (YouTube - délka od 1:30 do 5 minut)
- 75,7 % diváků zhlédlo video až do konce
- nárůst odběratelů kanálu ACI – 13.467 %
- 53% nárůst fanoušků na Facebooku
- osloveno 1.200.000 unikátních uživatelů na Facebooku
- 213.000 přehrání alespoň 15 vteřin videa (4. díl na FB)
- 1.128.000 zobrazení a 29.000 ThruPlay (4. díl na FB)
Přesvědčte se sami, že (Olinka, videa i my to) prostě umíme!
Teaser & 5 dílů seriálu - https://www.youtube.com/playlist?list=PLh620zVxqJXY9BMynx-mAD_LnJRRaremT