V roce 2019 jsme připravili přes 30 různých firemních incentivních projektů. Naši klienti cestovali téměř doslova po celém světě. Ačkoliv mnohdy už jen vybraná destinace (a cesta) může být cíl, klademe maximální důraz na kvalitu, atraktivitu, servis a péči o zákazníky. Zkrátka – komplexní management. Naši klienti se mají za hranicemi bavit a užívat si, starosti mohou nechat na nás.
Našim cílem je dostat z už tak úžasných míst ještě něco navíc, něco, co si naši klienti ponesou ve svých vzpomínkách už navždy. Trip do Indie nebyl výjimkou.
Pro naše klienty, mezi které patří např. společnost Partners, jsme připravili incentivní cestu do více než 6 tisíc kilometrů vzdálené, druhé nejlidnatější země světa. Celému tripu pro více než 80 účastníků předcházela důkladná příprava, která zahrnovala celou agendu – spoje, ubytování, průvodce, návštěvy památek, místní dopravu a programy, občerstvení.
Ačkoliv je Indie opravdu okouzlujícím kusem naší planety, přesto je brána za poměrně obávané místo, které není zcela běžnou cílovou destinací evropských cestovatelů. Účastníci tripu navštívili tzv. bohatý sever – hlavní město Nové Dillí a také nezaměnitelný symbol Indie, pomník zesnulé manželky mogula Šáhdžahána Tádž Mahal.
Neopakovatelnou zkušeností je cesta místními dopravními prostředky, kterými jsme se přesunuli na turistický jih, do jednoho z nejvyspělejších a nejvíce prosperujících indických států – Goa. Kromě místních programů a všemi barvami hrajících trhů ochutnali účastníci také arabské moře, adrenalin na vodních skútrech, nefalšovanou indickou kuchyni, navštívili kešu farmu, bylinkovou zahradu a s místním průvodcem se vydali na historickou tour.
Tou největší pochvalou je pro nás neuvěřitelně pozitivní zpětná vazba. A je skvělé vidět, že z obávané Indie se stalo místo nezapomenutelných zážitků.