Rallye Dakar má zvuk
Pokud má v České republice nějaká mezinárodní rallye soutěž opravdu kvalitní zvuk, je to rozhodně Rallye Paříž – Dakar. Nic na tom nemění ani to, že už se nejezdí z Paříže, že cílem již není slavné Růžové jezero poblíž senegalského Dakaru a že africké písky byly vyměněny za Jižní Ameriku. Na původní trase totiž české sportovní publikum doslova uhranul Karel Loprais, přezdívaný „Monsieur Dakar“. V ryze českém „závodním“ voze Tatra dokázal při tomto vytrvalostním maratónském závodě 6x stanout na úplně nejvyšším stupínku.
Hunting Rallye
Navázat na úspěchy Karla Lopraise je v dnešní době téměř nemožné. Amatérské závodění s minimem náhradních dílů a opravy pouze svépomocí jsou prakticky tatam. Za těmi nejlepšími stojí celé tovární týmy, servis čítající desítky lidí, roky vývoje a v neposlední řadě obří kapitál. Bez profesionálního zázemí nelze pomýšlet na úspěch, protože náročnost na techniku, ale také na lidskou posádku, se neustále zvyšuje.
Už přes rok spolupracujeme s firmou BEKO, která má ke sportu hodně blízko. A nám ve spojitosti s Bekem a Dakarem vyrostl v hlavě hotový majstrštyk. Co takhle zpropagovat Beko a zároveň tím pomoci českému účastníkovi na této enormně náročné soutěži? Nápad jsme přetavili v realitu a pro spolupráci s Bekem jsme ulovili velkého motosympaťáka Martina Prokopa.
Win-Win
Skvělý nápad si nezaslouží nic jiného, než skvělou realizaci. Beko pro Martina připravilo sušičku a pračku, Martin jim pro změnu zařídil extrémní zátěžovou zkoušku. V kokpitu závodních speciálů dosahuje teplota až 80°C, jezdec zároveň potřebuje funkční, čisté a suché oblečení do každé nové etapy. Co z toho plyne? Martin dostal přesně to, co závoďák potřebuje, Beko zase perfektní content na sociální sítě a také se povedlo oslovit spoustu potenciálních zákazníků z řad příznivců a účastníků Dakaru. Tohle snad ani není win-win situation, ale double win-double win!
Frčíme dál – v suchym triku
Rádi děláme svou prací radost a tady se nám to teda sakra povedlo. V čisté a suché kombinéze nám Martin pózoval u pračky i u sušičky, zásoboval nás fotkami a Beku tak dělal parádní reklamu. Tento úspěch na všech frontách byl ještě podtrhnut krásným celkovým umístěním, protože Martin zakončil Rallye Dakar na 11. místě, jen kousíček od TOP 10. V obrovské konkurenci jezdců, za kterými stojí tovární týmy je to opravdu bomba! Takže příští rok útok na desítku. A (zase) v suchym triku.