Už je tomu víc jak léto, co vzali jsme si k práci BEKO. Pokud za tím hledáte nějaký zajímavý příběh, jeden bychom pro Vás měli. Na stole nám ležel štos nabídek, že už jsme přes ně ani neviděli na monitory. Tak jsme to vzali abecedně, vyřadili to nezajímavý (Agrofert, Alphabet, Amazon, Apple, Atari, …) a dostali se k BEKU.
Oficiální partner microsite
Každý z nás (se) občas popere, je vysušenej nebo je v pěkný troubě. A tak je super mít nějakého partnera, nejlépe oficiálního partnera každého dne.
Beku jsme kompletně zajistili digitální část jejich zimní kampaně na pračky a trouby. Od píky jsme tedy vybudovali microsite. Kreslili a kódovali jsme skoro do bezvědomí dokud nebylo všechno na jedničku a krása nestřídala nádheru. Nakonec to všechno klaplo a tak jsme se stali oficiálním partnerem… oficiálního partnera.
Bombardování se zásahem (ale bez obětí)
Uvařili jsme bannerovou a brandingovou reklamu a pak ji hezky načasovaně (specialista Sly Stallone by měl radost) odpálili. Dali jsme si záležet, abychom působili tak jak chceme a tam kde chceme. Modrý koník a eMimino zacíleno stoprocentně na maminky, které odteď mají doma od BEKA snad i peřiny. U Spotify jsme se naopak jemně připomínali všem, kteří mohli zahlédnout reklamu v televizi.
Co není na Facebooku, to neplatí
Tohle otřepaný pravidlo, který vzniklo krátce po startu Facebooku a jasně říkalo, jestli je někdo s někým OPRAVDU ve vztahu, platí dodnes. Takže Facebook jsme nemohli minout. Střílíme tam příspěvky, rady, tipy, různý hity, samozřejmě se držíme osvědčenýho tone of voice, který jsme uplatnili v bannerech a brandingu.
Běží běží, kdo to tam běží…? Běží nám digitální kampaň! Rozkaz zněl jasně, rozšířit povědomí o značce. Co si budeme povídat, jasnej úspěch. Stihli jsme se otřít i o videa, ale zas nemůžeme vystřílet všechnu munici už teď, tak se nechte překvapit, s čím na Vás přijdeme příště!