JAK USPOŘÁDAT EVENT?
17. 5. 2016, OD 13:00 HOD
WERK, MRŠTÍKOVA UL. 2A, 460 01 LIBEREC 3
Máte nebo chcete připravit správný EVENT pro své: zaměstnance, klienty, zákazníky nebo snad pro své přátele? Rádi se s Vámi podělíme o více jak 20 let zkušeností v oboru organizování eventů, a to nejen v ČR, ale i po celém světě.
1.
Co je to EVENT?
Definice obsahu
2.
Jak složit organizační tým?
3.
Znáte účastníky eventu?
4.
Event – od A do Z
5.
Financování eventu
6.
Marketing eventu
NEW on-line marketing
7.
Všechny Vaše dotazy
a možné situační řešení
Kurz který Vás bude bavit.
Spousty fotek, příběhů a zážitků z celého světa.
KDO se s Vámi podělí o své zkušenosti?
Tomáš Pochop
zakladatel BPR, 26 let zkušeností z oboru, více jak 2000 eventů
po celém světě.
Věnka Drábková
Specialistka na media relations a sociální média, několikaleté zkušenosti v oblasti PR, on-line médiích a marketingu.
Cena: 1500,- Kč vč. DPH (cena zahrnuje malé občerstvení)
Doba školení: 4 hod
Maximální počet účastníků: 20
Na základě registrace Vám bude zaslána faktura k uhrazení poplatku za školení. Po jejím uhrazení bude Vaše registrace považována za platnou.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím
e-mailu bpr@bprsychrov.cz.
Těšíme se na setkání s Vámi!
BPR tým